ServiceNow gir årlig anerkjennelse til de aller fremste spydspissene blant sine partnere. Fredag gikk Sopra Steria av med den gjeve prisen for 2022 ServiceNow EMEA App Development Platform Partner of the Year.
Prisen ble delt ut på ServiceNows EMEA Partner Awards digitale arrangement fredag 1. april 2022 av ServiceNow Global Alliances and Channel Ecosystem (ACE). Sopra Steria utmerket seg i apputvikling, og hvordan de har bygget appene sine på plattformen. I tillegg satte de fokus på veksten Sopra Steria fremviser.
- Vi er utrolig stolte av å ha vunnet denne prisen! Dette betyr mye for oss i Sopra Steria, fordi det betyr at det gode arbeidet vi gjør blir lagt merke til internasjonalt, sier Mads Myrvoll, som leder satsningen på ServiceNow i Sopra Steria.
Tjenester i verdensklasse
Partnere som vinner de høyhengene prisene utmerker seg med å utvikle arbeidsflytpraksis og tjenester i verdensklasse. Årets priser er basert på partnerprestasjoner for 2021 ved å evaluere følgende nøkkelattributter: inntektsbidrag og vekst, utvidelse av produktlinje, vekst i arbeidsflyt og kompetanse, og forretningsinnovasjon med tilhørende effekt på digital transformasjon.
- Dette er en EMEA-pris, som betyr at vi har vært i konkurranse med dyktige konsulent- og rådgivningsselskap i hele Europa, Midtøsten og Asia. Vi er stolte av å kunne tilby konsulentene våre en spennende arbeidsplass med utviklende prosjekter, og vi er veldig glade for at dette blir anerkjent med denne høythengende prisen, sier Myrvoll.
Over 200 ServiceNow-konsulenter
Sopra Steria er ServiceNow Elite partner, som betyr høy kompetanse på tvers av plattformen og kapasitet til å levere de mest omfattende ServiceNow-prosjektene. Sopra Steria har i Norge om lag 200 konsulenter med kompetanse innen ServiceNow-platformen, og jobber i dag med over 60 kunder fordelt på både offentlig og privat sektor. Internasjonalt har også Sopra Steria-gruppen en stor satsning på plattformen, som er markedets kraftigste for å styre og automatisere arbeidsflyter. ServiceNow har én felles løsning for å støtte både IT- og forretningsprosesser.