Vi bistår innen mediebransjen, slik brukeren får moderne tjenester
Folks medievaner er i sterk endring. Det gjør også synet på verdier og samfunn , og en konsekvens er at forretningsmodellene endres. Data og teknologi blir avgjørende for hvorvidt bransjeaktørene holder seg konkurransedyktige
i et marked med raske endringer.
Fremtidens kunder forventer tilpassede tilbud, ønsker å bruke tjenestene når og hvor det passer dem, og vil ikke betale mer enn de må. Mobile kanaler og internasjonalt innhold blir mer og mer tilgjengelig.
Effektivisere IT, skalere og sikre kompetanse
Aktører i mediebransjen trenger å gripe nye muligheter, samtidig som de effektiviserer IT. Det kan de gjøre ved å ta i bruk kunstig intelligens, avansert dataanalyse, videoredigering med roboter, virtuell virkelighet (360°
video), distribusjon gjennom IP-nettverk og medieproduksjon i skyen. Det er også viktig å sikre muligheten til å skalere og få inn riktig kompetanse, uansett hvilke teknologiske veivalg man tar.