Om stillingen
Vi søker nå etter nye kollegaer som vil bistå våre kunder i å lykkes med innføring, videreutvikling og forvaltning av deres produktivitets- og samhandlingsløsninger. For at løsningene skal gi verdi må teknologien knyttes sammen med forretningsprosesser, og være en støtte for menneskene som jobber i virksomheten. Vi ser etter deg som vil jobbe i skjæringspunktet mellom teknologi og forretning, og ønsker å skape verdi og gevinster for kundene våre.
Eksempler på hva vi hjelper våre kunder med:
- Utrede, planlegge og innføre nye IT-systemer for økt produktivitet og forbedret digital samhandling, inkludert alt fra rådgivning og sparring med ledelsen, via implementering til praktisk opplæring og støtte til ansatte
- Rydde opp i digitalt kaos, ved å finne ut hvordan virksomheten vil bruke sine digitale verktøy, foreslå helhetlige føringer for digital samhandling, og deretter hjelpe dem med å innføre og etterleve dette i praksis
Litt om deg
Vi ser etter deg som kjenner deg igjen i flere av punktene under:
- Har god kjennskap til Microsoft 365 eller andre verktøy for digital samhandling og internkommunikasjon
- Har funksjonell kompetanse på Microsoft 365 eller ServiceNow
- Har erfaring med og forståelse for sammenhengen mellom produktivitets- og samhandlingsløsninger og virksomhetens informasjonsstruktur
- Har evne til å identifisere hvordan produktivitets- og samhandlingsløsninger kan og bør brukes for å understøtte virksomhetens mål og prosesser
- Har erfaring med opplæring, kommunikasjon og bevisstgjøring ved innføring av produktivitets- og samhandlingsløsninger
- Har erfaring med å bruke og implementere avanserte produktivitetsverktøy og -plattformer som ServiceNow, Power Platform, Copilot og andre KI-løsninger
- Samarbeider godt med både tekniske og ikke-tekniske ressurser
Generelle egenskaper:
- Faglig nysgjerrig
- Analytisk og løsningsorientert
- Motiveres av å bistå våre kunder med deres utfordringer
- God til å snakke trygt og tillitsfullt med nøkkelpersoner hos våre kunder
- Kan norsk og engelsk flytende, både skriftlig og muntlig
Vi ser etter deg som har erfaring som prosjektleder, produkteier, endringsleder, leder eller rådgiver, gjerne i konsulentbransjen. Så lenge du har en interessant kombinasjon av erfaringer, ferdigheter og personlige egenskaper er vi interessert i ulike typer utdanningsbakgrunner.
Litt om oss
Den viktigste årsaken til at du bør velge Sopra Steria er muligheten til å bli del av et inkluderende og dyktig fagmiljø. Miljøet vårt er preget av en sterk delingskultur, der vi hjelper hverandre og deler fritt av kunnskap og erfaringer. Vi trives godt i hverandres selskap, både når vi treffes i forbifarten og på regelmessige faglige og sosiale samlinger. Som forretningsrådgiver hos oss får du muligheten til å bistå kunder i prosjekter som er viktig for oss og for kunden, men også for samfunnet. Vi bruker mye ressurser på å utvikle de beste konsulentene gjennom kurs- og kompetanseheving, erfaringsbygging i spennende prosjekter, konstruktive tilbakemeldinger og tett lederoppfølging.
Vi har naturligvis gode forsikrings- og pensjonsordninger med privat helseforsikring, i tillegg til bedriftshytter, bidrag til medlemskap hos SATS og ikke minst en ekstra ferieuke (seks uker totalt).
Har du lyst til å bli en del av Sopra Steria? Da gleder vi oss til å lese din CV og søknad!
Er du nysgjerrig, men ikke helt sikker? Send en e-post med din CV og/eller LinkedIn-profil, så tar vi gjerne en uforpliktende kaffeprat.
Dersom du har spørsmål, så er du velkommen til å kontakte rekrutteringsansvarlig Andrea Reinertsen (andrea.reinertsen@soprasteria.com) eller leder for Modern Workplace Anbjørg M. Bergwitz (anbjorg.bergwitz@soprasteria.com).
Søknadsfrist for stillingen er 24. mai, men vi oppfordrer til å søke så fort som mulig da vi vurderer kandidater fortløpende.