OneDrive, Teams eller SharePoint​

| minutter å lese

Når skal du skal bruke OneDrive, Teams og Sharepoint for dokumenthåndtering

Office 365 gir en rekke muligheter for lagring og deling av dokumenter, der man har dokumenthåndtering både i OneDrive, Teams og Sharepoint. Så hva skal man bruke når?​

Kurset gir deg en innføring i når man skal bruke OneDrive, Teams og Sharepoint for dokumenthåndtering, både når man jobber alene eller skal dele og samhandle med én, flere eller mange.​

Kurset holdes av to konsulenter. Det vil være muligheter til å få svar på spørsmål i chatten underveis.. ​

Målgruppe

Alle

Innhold

  • Dokumenthåndtering; når man skal dele med én og når man skal dele med mange​

Leveranser

  • Teams kurs online
  • Opptil 200 deltagere
  • Mulighet til å stille spørsmål i chat​ 
  • Presentasjon deles i etterkant

Kostnader

  • Kurset varer i 1 timer
  • Forberedelser er inkludert
  • Fastpris 20 000,- eks. mva.
Vil du vite mer?
Iselin Songe-Møller
Iselin Songe-Møller Leder for tjenesteutvikling