Office 365-verktøy: Grunnkurs

| minutter å lese

Samhandling og Office 365: Hvilket verktøy bruker du til hva? 

Hvordan skaper du en effektiv hverdag med digitale verktøy? Vi har tilgang til en rekke digitale verktøy i Office 365, men det kan være vanskelig å vite hva man helst bør bruke til hva, og hvordan man kan utnytte verktøyene for å skape en mest mulig effektiv hverdag.

I dette kurset vil vi gå gjennom hva Office 365 er, og hvilket verktøy du bør bruke til hva. Verktøy vi vil gå gjennom er spesielt samhandlingsverktøyene Teams, Planner, OneDrive og To-do.

Kurset holdes av to konsulenter. Det vil være muligheter til å få svar på spørsmål i chatten underveis. 

Målgruppe

Alle

Innhold

  • Hva er Office 365?
  • Hvordan bruke Teams, Planner, OneDrive, To-do og Chat

Leveranser

  • Teams kurs online
  • Opptil 200 deltagere
  • Mulighet til å stille spørsmål i chat
  • Presentasjon deles i etterkant

Kostnader

  • Kurset varer i 1 time
  • Forberedelser er inkludert
  • Fastpris 20 000,- eks. mva.

 

 

Vil du vite mer?
Iselin Songe-Møller
Iselin Songe-Møller Leder for tjenesteutvikling