Sopra Sterias ServiceNow-konferanse     - FLYT24

- | minutter å lese

Sopra Steria har den glede å invitere alle våre kunder til FLYT24. Arrangementet er spesielt tilrettelagt for våre ServiceNow-kunder for å dele erfaring og inspirasjon om bruk av plattformen.

Vi ønsker med FLYT24 å skape en møteplass for alle som har et ansvar for utvikling og leveranse av tjenester på ServiceNow. Vårt program dekker alle roller fra ledere og tjenesteeiere til plattformforvaltere og utviklere.

Vi samles på Clarion Hotel Gardermoen med flotte lokalersom er kun en 8 minutters busstur fra Gardermoen flyplass.

 

Meld deg på

Hotellrom bestilles direkte fra denne portalen, og dekkes av deltakeren selv. Du betaler for rommet ved utsjekk.

 

Dag 1 - Mandag 28. oktober - foreløpig program

 

09.00 til 10.00 
Ankomst og registrering 


10.00 til 10.15 
Velkommen 


10.15 til 12.00 
Keynotes og kundepresentasjoner 


12.00 til 13.15 
Lunsj 


13.15 til 16.00 
Keynotes og kundepresentasjoner 


16.00 til 18.30 
Innsjekk / Fritid / Mingling 


18.30 til 19.00 
Aperitif / mingling 


19.00 
Middag og erfaringsdeling ved bordene

 

Dag 2 - Tirsdag 29. oktober

Programmet varer fra kl. 09.00 til 16.00

 

Spor 1: Customer Service Management & IT Service Management (CSM & ITSM)

Hvordan skape gode arbeidsflyter for saksbehandling i tillegg til gode brukeropplevelser for kunder og ansatte.  Under dette sporet ønsker vi å dele eksempler og erfaringer med tjenester for eksterne kunder og ansatte som er utviklet og levert gjennom portaler i CSM og ITSM.

Målgrupper: Ledere, Plattformeiere, Tjensteansvarlige, Prosessansvarlige, tekniske og funksjonelle arkitekter, ServiceNow utviklere, ledere av support eller kundetjenester. 


Spor 2: Digital Transformasjon med ServiceNow

ServiceNow som plattform gir dere verktøyet for digital transformasjon på tvers i hele virksomheten. Under dette sporet kan vi lære av bedrifter og virksomheter som har valgt ServiceNow som strategisk verktøy og deres erfaringer. Hvordan lykkes å få fart på digital transformasjon når man har tilgang på ServiceNow som plattform. Få også eksempler på tjenester kan man kan bygge på plattformen.

Målgrupper: IT Ledere, Plattformeiere, Tjensteansvarlige, Prosessansvarlige, tekniske og funksjonelle arkitekter, ledere fagsiden. 


Spor 3: HR

Saksbehandling og prosesser for HR er et stort fagområde. ServiceNow er samtidig en stor løsning med mange muligheter for å støtte virksomheten i prosesser som angår de ansatte. På HR-sporet deler vi kunnskap om løsninger og erfaringer i bruk av applikasjoner som støtter HR avdelingens prosesser og tjenester.

Målgrupper: HR avdelingen/prosessansvarlige for HR prosesser, ServiceNow arkitekter og utviklere som jobber spesielt med HR prosesser. 


Spor 4: Executive program 

Enterprise Service Management vil kunne støtte arbeidsflyt for hele virksomheten. ServiceNow som plattform er verktøyet for å understøtte utvikling og innovasjon av nye digitale tjenester. Mange virksomheter opplever en veldig stor forventning fra organisasjonen om etablering av nye tjenester på plattformen når ServiceNow er implementert. Hvordan bør man som leder forberede organisasjonen på ServiceNow og de mulighetene plattformen gir for digitalisering og innovasjon samtidig som organisasjonen setter store krav til fart og støtte. Sopra Steria fasiliterer rundebordsdiskusjon om aktuelle tema for ledere i virksomheter som har - eller vurderer - ServiceNow som strategisk plattform for digitalisering og innovasjon.

Målgruppe: Inviterte ledere i virksomheter som etablerer ServiceNow som strategisk plattform. 


Workshop – ServiceNow GenAI workshop 

Under FLYT24 har du muligheten til å delta på en ServiceNow GenAI workshop hvor vi blir bedre kjent med hvordan AI og Now Assist kan øke effektiviteten til både brukere og saksbehandlere.

I løpet av denne workshopen vil du lære hvordan GenAI kan brukes til å forstå brukerintensjon, syntetisere kunnskap og generere personlige svar for ansatte og agenter.

Emner som dekkes inkluderer:

  • ServiceNows Generative AI-tilnærming
  • Now Assist for ITSM
  • Now Assist for ITSM-lab
  • Spør ekspertene – deltakerne vil ha direkte tilgang til fageksperter for å få svar på spørsmålene deres
  • Hvor kan Generative AI / Now Assist for ITSM hjelpe deg med å nå dine mål. 


Workshop - Designdrevet Innovasjon 

Med digitale tjenester er organisasjoner som lykkes de hvor arbeidsmetodene utvikler seg sammen med de nye løsninger. Ved implementering av nye løsningene må man være oppmerksomhet på det menneskelige elementet som avgjørende for sikre begeistring og forhindre frustrasjon. Enten det er et læringsprogram, en ny arbeidsflyt eller nye måter å organisere tjenester på – endringer kan utformes som en engasjerende reiser for de involverte.

På denne workshop, ledet av EGGS, part of Sopra Steria, vil dere utfordres med å utvikle nye tjenester basert på design som skapet helhetlige brukeropplevelser. 


Vi tar forbehold om endringer i programmet.

Search
Stian Omholt
Stian Omholt
Event-ansvarlig