Jobber du med digitale tjenester i ServiceNow?
Hold av dagene 16. og 17. oktober for FLYT25.
Konferansen vil være tettpakket med presentasjoner fra kunder og brukere av ServiceNow som deler sine erfaringer og gode digitale løsninger som de har etablert for sine ansatte, partnere eller kunder.
Konferansen er for alle som planlegger, eier, utvikler eller forvalter digitale tjenester på ServiceNow-plattformen.
Allerede nå kan vi annonsere noen spennende presentasjoner og foredragsholdere. Meld deg på nå for to dager med inspirasjon, læring og nettverksbygging.
- Dato: 16. og 17. oktober
- Sted: Clarion Hotel Oslo Airport, Hans Gaarders vei 15 2060 Gardermoen
- Pris: 4300,- eks. MVA (5375,- ink. MVA)
Har du behov for overnatting kan du booke hotellrom til rabattert pris her.
Meld deg på
Se filmen fra fjorårets konferanse her.
Noen av årets bidrag
Bli oppdatert av Adam Spearing - ServiceNow EMEA Head of AI innovation
Adam Spearing leder ServiceNow EMEA AI-innovasjon og gir oss oppdatering på fremtiden. Adam er dedikert for at kunder enkelt skal oppnå det fulle potensialet til ServiceNows AI-funksjoner.
Vi blir oppdatert på utviklingen og hva kommende AI funksjoner vil bety for vår egen utvikling av nye digitale tjenester på plattformen.
ServiceNow “Best Employee Portal” fra Bane NOR
Presentasjon av det prisvinnende Bane NOR digitalt servicetorg. Bane NOR er av ServiceNow annonsert internasjonalt som en av topp 3 portaler for ansatte i kategorien «Best Employee Portal». Pallen deler de med Adidas og Danone.
Under FLYT25 vil Bane NOR presenteres sin løsning og hvordan designteamet fra Sopra Steria har jobbet innenfor rammene av plattformen for å lage en prisvinnende portal. (Vinner av Best Employee Portal Contest annonseres av ServiceNow under deres Knowledge i Las Vegas 6.-8. mai.
Erfaringer etter ett års bruk av AI i ServiceNow
Sopra Steria driftssenter er av de første virksomhetene som tok i bruk Now Assist i Norge. sin driftsavdeling tok i bruk Now Assist allerede i november 2024.
De deler sine erfaringer med bruk og gevinster de har fått med å ta i bruk AI som verktøy for driftssenteret og for alle saksbehandlere.
Fra kontroll til kraft: Integrert risikostyring som motor for verdiskaping i ServiceNow
Hvordan kan risikostyring bli en drivkraft for samarbeid, innsikt og verdiskaping – og ikke bare en pliktøvelse? I dette foredraget viser vi hvordan vi har bygget en integrert risikostyringsmodell i ServiceNow, som kobler sammen styringsprosesser på tvers av virksomheten – fra IT og sikkerhet til strategi og økonomi. Vi viser hvordan risikoer knyttes til mål, kontroller og sanntidsdata, og hvordan dette gir grunnlag for effektiv beslutningstaking, automatisert internkontroll og målrettet forbedringsarbeid. Modellen gjør bruk av interne og eksterne krav i praksis, og gjør papirbasert ettlerlevelse, internkontroll og revisjonsforberedelser overflødig. Dette er risikostyring som faktisk styrer – og skaper verdi, både generelt og av plattforminvesteringen.
v/Helle Rønne, Senior Manager Sopra Steria og Jørgen Raste, Manager, Sopra Steria
Integrasjon mellom ServiceNow og Microsoft Copilot 365 i praksis
Dette foredraget vil Marius vise hvordan du kan koble ServiceNow med Microsoft Copilot 365 for å gjøre informasjon og funksjoner fra ServiceNow tilgjengelig direkte i Microsoft 365-verktøy. Vi går gjennom tre konkrete integrasjonsmuligheter:
- Hvordan gjøre Now Assist tilgjengelig som agent i Microsoft Teams.
- Hvordan eksponere ServiceNow-data (som kunnskapsartikler og hendelser) for bruk i Microsoft Copilot.
- Hvordan bygge egne Copilot Studio-agenter som utfører handlinger i ServiceNow, f.eks. opprette eller oppdatere saker.
Med praktiske eksempler på hvordan dette settes opp og hva det krever, både teknisk og organisatorisk.
v/Marius Sandbu, Cloud Evangelist, Sopra Steria
Effektivisering av lederhverdagen med ServiceNow: En Innovativ Tilnærming
I en stadig mer kompleks verden av administrasjon og ledelse, spiller teknologi en avgjørende rolle i å strømlinjeforme arbeidsoppgaver og forbedre effektiviteten. ServiceNow, en kraftig plattform for digital arbeidsflyt, tilbyr en rekke muligheter for å forenkle hverdagen for ledere. Fra automatisering av rutineoppgaver til forbedret tilgjengelighet av informasjon, gir ServiceNow verktøyene som trengs for å frigjøre tid og ressurser, slik at ledere kan fokusere på strategiske oppgaver og ledelsesutfordringer. Dette innlegget vil utforske hvordan ServiceNow kan implementeres effektivt for å forbedre arbeidsflyten, redusere tidsbruk på administrative oppgaver, og gi ledere den friheten de trenger for å lede med større innsikt og innflytelse.
v/Ken Gøran Bjørk, Avdelingsdirektør HR og utvikling og Tone Merete Norberg Myhre, Seksjonssjef HR og Utvikling
ServiceNow + design = smartere løsninger folk faktisk bruker
Designmetodikken vi bruker i ServiceNow-prosjekter for å sikre at løsningene er intuitive, tilgjengelige og effektive – både for brukere og forretning. Den setter mennesket i sentrum, også i komplekse systemer.
Natalie Barthelsson, Digital designer og Renée Michelle Paulsen, Lead Digital designer, Sopra Steria EGGS