Illustrasjonsbilde for konferanse

Sopra Sterias ServiceNow-konferanse   - FLYT25

Jobber du med digitale tjenester i ServiceNow?

Hold av dagene 16. og 17. oktober for FLYT25.

Konferansen vil være tettpakket med presentasjoner fra kunder og brukere av ServiceNow som deler sine erfaringer og gode digitale løsninger som de har etablert for sine ansatte, partnere eller kunder.

Meld deg på nå eller hold av to dager for inspirasjon, læring og nettverksbygging.

Konferansen er for alle som planlegger, eier, utvikler eller forvalter digitale tjenester på ServiceNow-plattformen. 
Allerede nå kan vi annonsere noen spennende presentasjoner og foredragsholdere. 

Dato: 16. og 17. oktober
Sted: Clarion Hotel Oslo Airport, Hans Gaarders vei 15 2060 Gardermoen 
Pris: 5375,- ink. MVA

Har du behov for overnatting kan du booke hotellrom til rabattert pris her.

 

Meld deg på

Se filmen fra fjorårets konferanse her.

Noen av årets bidrag

Bli oppdatert av Adam Spearing - ServiceNow EMEA Head of AI innovation

Adam Spearing leder ServiceNow EMEA AI-innovasjon og gir oss oppdatering på fremtiden. Adam er dedikert for at kunder enkelt skal oppnå det fulle potensialet til ServiceNows AI-funksjoner.

Vi blir oppdatert på utviklingen og hva kommende AI funksjoner vil bety for vår egen utvikling av nye digitale tjenester på plattformen. 

ServiceNow “Best Employee Portal” fra Bane NOR 

Presentasjon av det prisvinnende Bane NOR digitalt servicetorg. Bane NOR er av ServiceNow annonsert internasjonalt som en av topp 3 portaler for ansatte i kategorien «Best Employee Portal». Pallen deler de med Adidas og Danone.

Under FLYT25 vil Bane NOR presenteres sin løsning og hvordan designteamet fra Sopra Steria har jobbet innenfor rammene av plattformen for å lage en prisvinnende portal. (Vinner av Best Employee Portal Contest annonseres av ServiceNow under deres Knowledge i Las Vegas 6.-8. mai. 

Erfaringer etter ett års bruk av AI i ServiceNow 

Sopra Steria driftssenter er av de første virksomhetene som tok i bruk Now Assist i Norge. sin driftsavdeling tok i bruk Now Assist allerede i november 2024.

De deler sine erfaringer med bruk og gevinster de har fått med å ta i bruk AI som verktøy for driftssenteret og for alle saksbehandlere. 

Foreløpig program

Foredrag

08.30 til 10.00
Velkommen og registrering


10.00 til 13.00
Keynotes i storsalen "Luftrommet"


13.00 til 14.00
Lunsj


14.00 til 16.00
Kundepresentasjoner i parallelle spor 


16.30 til 18.30 
Showcase på minglescenen
Presentasjon av caser og løsninger fra leverandørene.
Velg og delta på dine favoritter


18.30 til 22.00
Aperitif, middag og nettverksbygging
Bandet "We take requests" underholder

09.00 til 12.00  
Kundepresentasjoner i separate spor 


12.00 til 13.00 
Lunsj 


13.00 til 15.00 
Kundepresentasjoner i separate spor 


15.00 
Avslutning 
Vi avslutter siste kundepresentasjon og takker for denne gang