Lynkurs, Oslo | Trender, tjenestedesign og teknologier som skaper bedre kundeopplevelser

False

  • Dato: onsdag 27 mars, 2019
  • Sted: Biskop Gunnerus' gate 14, Oslo
  • Tid: kl. 08:30 til kl. 10:45

 Retail, sømløs brukeropplevelse

I følge flere undersøkelser blir kundeopplevelsen viktigere og viktigere, og hele 86% av oss sier at vi er villige til å betale mer for en tjeneste eller et produkt dersom man har en bedre handleopplevelse.

Meld deg på dette lynkurset

En dårlig handel kan føre til at man mister kunder til konkurrenter eller andre kanaler. Det å ha en klar kundestrategi og et bevisst forhold til hvordan designe en kundeopplevelse krever innsikt og metode. Hvordan kan du bruke tjenestedesign og tjenesteinnovasjon for å få dette til? Vår fremste ekspert på tjenestedesign Ingrid Tofte fra Sopra Steria vil dele sine erfaringer.

Datainnsikt og et godt systemverktøy kan også bidra til å forbedre kundeopplevelser og vi har derfor invitert Jesper Brandt fra Salesforce for å snakke om «kunden først» og hvordan noen av deres største retailkunder i dag, som Adidas, L'Oréal, SuitSupply og Lacoste, har skapt personlige kjøpsopplevelser for sine kunder.

Velkommen til Lynkurs 27. mars

Program

08:30 Frokost og kaffe
09:00 Velkommen og innledning
Stina Birkeland, Director of Business Development Retail 
09:15 Tjenestedesign som metode for bedre kundeopplevelser
Ingrid Tofte, Head of service and strategic design
09:45  Pause med kaffe og mingling
10:00 Shopper-First retailing
Jesper Brandt, Salesforce
10:45 Avslutning og mingling
 

Om foredragsholderne:

Ingrid Tofte, Sopra Steria

Ingrid Tofte, Head of service and strategic design, Sopra Steria
Ingrid Tofte leder Sopra Sterias satsning på tjenestedesign og strategisk design. Hun har 25 års erfaring med design av digitale produkter og tjenester, og solid erfaring med ledelse og rådgivning i digitaliserings- og innovasjonsprosesser. Ingrid har en sentral rolle i å utvikle Sopra Sterias satsning på tjenesteinnovasjon og ny teknologi, og mener at det store innovasjonspotensialet ligger i å forstå menneskelige behov. Ingrid skal snakke om hvordan knytte tjenestedesign inn i handelen for å metodisk skape bedre kundeopplevelser som kan gi bedre omsetning og kundeopplevelse.

 

 Jesper Brandt, Salesforce

Jesper Brandt, Retail Executive, Salesforce
Jesper Brandt har 10 års erfaring med å digital transformasjon innen retail-sektoren og er i dag ansvarlig for ulike løsninger for retail-kunder i Norden for Salesforce. Han har også tidligere jobbet hos Intel, Microsoft og flere digitale start ups. I Jespers foredrag «Shopper-First Retailing», vil han gi oss et innblikk i kundeopplevelsen, basert på svarene til 500 millioner kunder. Hvilke trender og teknologier er med på å transformere “the act of retailing”? Og hvordan skaper førende retailere og merkevarer intelligente, innovative og personlige kjøpsopplevelser for deres kunder?


Stina Birkeland, Director of Business Development Retail, Sopra Steria
Ta kontakt med Stina dersom du ønsker mer informasjon om hvordan Sopra Steria kan bistå deg på dette feltet.

stina.birkeland@soprasteria.com
+4795235188

Praktisk Informasjon

Dato: Onsdag 27. mars 2019
Sted: Biskop Gunnerus' gate 14, Oslo
Tid: kl. 08:30 til kl. 10:45

Personvern

Ved å svare ja her samtykker du til at din e-post settes på Sopra Sterias liste over mottakere av nyhetsbrev og informasjon om seminarer/kurs og lignende. Sopra Steria vil ikke bruke e-posten din til andre formål enn å sende deg informasjon. Du kan når som helst trekke tilbake ditt samtykke ved å sende e-post til lynkurs@soprasteria.com eller ved å melde deg av nyhetsbrevet.

Pris

Alle våre lynkurs er gratis, men om du ønsker faktura for bevertning, ta kontakt med Irene Bruun på ibr@soprasteria.com. Du kan melde deg på helt fram til kursdato så lenge det er ledige plasser.


Hvem kan delta?

Våre lynkurs er svært populære. Derfor tar vi dessverre kun imot påmeldinger fra potensielle og eksisterende forretningsforbindelser og partnere av Sopra Steria.


Ønsker du gratis rådgivning med en av våre seniorkonsulenter?

I etterkant av lynkurset tilbyr vi en times gratis rådgivning med en av våre seniorkonsulenter. Her kan vi diskutere og se etter løsninger på mer konkrete spørsmål og utfordringer du og din organisasjon måtte ha knyttet til temaet på dette lynkurset. Ta kontakt med Irene Bruun på ibr@soprasteria.com for påmelding.

Skreddersydde kurs

Vi spesialtilpasser kurs etter din virksomhets behov og ønsker. Ta kontakt med Irene Bruun på ibr@soprasteria.com.