Norwegian: IT fundament tilpasset vekst og fremtid

0:00 / 0:00

 

Intervju med Dag Skage, CIO Norwegian

Ekstrem vekst

Med den ekstreme veksten som Norwegian har er det selvfølgelig viktig for IT at vi tilpasser oss hvordan Norwegian utvikler seg som selskap. Det betyr at vi må ha et IT-fundament som støtter dette. Mye handler om basisting: Vi må sørge for at systemer skalerer, at det er stabilt, god ytelse og at sikkerheten ivaretas.

I dag har vi et IT-fundament som trenger modernisering, både for å understøtte den veksten vi opplever, men også for å kunne levere bedre tjenester. Vi må være mer fleksible, og ikke minst levere hurtigere enn det vi har gjort hittil.

Verdifulle konsulenter

Norwegian har alltid vært veldig avhengig av konsulenter og gode partnere. Det gjelder i dag – og kommer nok også til å være slik i fremtiden. Det vi har sett er at verdien vi får gjennom å bruke disse menneskene er ekstremt bra.

Norwegian er helt avhengig av konsulenter i dag, og jeg ønsker å ha langsiktige forhold til gode partnere som kan hjelpe oss framover også.

Pressekontakt

kbe_120x120Kristin Blix-Elton

Markeds- og kommunikasjonsdirektør
tlf: +47 970 28 616
epost: kristin.blix-elton@soprasteria.com